Jump to content

Smagiam laiko praleidimui!

Mūsų projektas sėkmingai gyvuoja virš 8 metų, turime 7 išskirtinius serverius, pasižyminčius unikaliomis ir įdomiomis sistemomis, todėl žaidimas čia tampa smagus kiekvienam Counter-Strike 1.6 žaidėjui!



Skaityti plačiau
Sign in to follow this  
Soundas_

[2021-09-05] Swarm atnaujinimas

Rekomenduojami pranešimai

Parašė (redaguota)

logo.gif

Umbrella Swarm

 Pridėtas serverio pagrindinis menu ant 'M' raidės (kai kurie informaciniai langai dar ruošiami).
Pakeistas CT ADMIN skinas į Deadpool'o.
Nuo šiol tik tikri VIP'ai turės +20hp bonusą būnant CT bei mažesnę gravitaciją (anksčiau turėjo ir FreeVIP)
Nauja zombio klasė - Yaksha (veikia serveryje tik nuo 10 žaidėjų), turinti net 2 galias - galios sugėrimą ir pavertimą į energijos rutulį, bei, gyvybių regeneraciją.
Nauja zombio klasė - Arachne, turinti net 2 galias - spider hook'ą bei spider granatą (pataikius į CT -20dmg, o išsiskleidus granatai padaro 60s galiojantį tinklą, ant kurio CT'ai lėčiau vaikšto ir netenka galimybės skristi parašiutu kelioms sekundėms).
Naujos zombių galios: Jump Bomb Damage (+5dmg per lygį), Health (+100hp per lygį).
Žemėlapio pradžioje roundas restartuosis ne po 10s, o po 30s +tuo metu neis žudyti žaidėjų. Tokiu būdu neskubant bus pakankamai laiko užsipirkti /ul.
Žemėlapį galima bus pratęsti ne vieną, o du kartus.
Naujokams (mažiau 700k XP ir nepasiekusiems nei vieno prestižo) dalis ul'ų - nemokami (jų kiekis bus didinamas).
Naujokams respawn HP bonusų limitas ne 300hp, o 500hp.
Tanko HP priklausys nuo gyvų CT skaičiaus - už kiekvieną iš jų 1k HP, minimalus HP kiekis 6k.
Žaidėjams su daug galių palaipsniui didės šansas gauti didesnį kritinės žalos smūgį (detaliau pakomentuosiu vėliau :p) [su laiku ši sistema bus šiek tiek modifikuojama]
Už išgyvenimą nuo 4x4 visada duodavo 3k XP, dabar už kiekvienus 2 papildomus žaidėjus duos +1k XP (nuo 5x5 4k, 6x6 5k ir t.t.)
Per /prs įvykdžius lvl/xp iškeitimą į prestižą, visi iki tol nupirkti unlock'ai pašalinami.
Pridėti keli nauji ginklų patobulinimai (unlock'ai).
Jeigu pasiekėte reikiamą lygį ir XP kiekį prestižo išsikeitimui, apie tai (tik zombiams) kiekvieno roundo pradžioje(po 3s) jus informuos serveris.
Sutvarkytas Pumpkin granatos 1shot bugas, susijęs su knife unlockais. (gal dmg padidint dėl to bšk? nes kiek mažokas db)
Sutvarkytas pipe bugas, kad zombiams prisikėlus kartais jie buvo keliom sec sustingdyti/sulėtinti.
Sutvarkyta Jump granatos klaida, kuomet kartais ji nesuveikdavo/nedarydavo žalos.
Sutvarkytas Fly zombio bugas, kai roundo pabaigoje skrendant galios ribojimo laikmetis nusikeldavo į naują roundą.
Padidintas pipe zombių pritempino stiprumas.
Dragon Deagle peilis neveiks AFK žaidėjams.
Dragon Deagle kaina reikšmingai padidinta.
Crimson Deagle padidintas šaudymo greitis.
Sutvarkyta, kad Stinger Spear nepaveiktų pačio žaidėjo ir jo komandos narių.
Stinger Spear pakoreguotas žalos darymas, pagrinde kas labiau pastebima iš žaidėjų pusės - šio ginklo žala keisis pagal "didesnės žalos galią (/powers)", ko anksčiau nebuvo.
Ginklo M4A1 duslintuvą galima užsidėti/nusiimti su "F" raide.
Žaidėjų patogumui nauja komanda: /ulremove - pašalina nupirktus unlock'us.
Žaidėjų patogumui nauja komanda: /ex - parodo kiek kartų buvo pratęstas žemėlapis.
Pridėti šokinėjimo pad'ai (jų kiekis žemėlapiuose su laiku bus koreguojamas/didinamas pagal poreikį). CT'ams jais pasinaudojus 5 sekundėms netenkama galimybės skristi parašiutu.
Skrendant parašiutu didesniu nei X greičiu, parašiuto kritimo greitis palaipsniui didės (sparčiau krisit žemyn).
Įkelta kai kuriuose mūsų kituose serveriuose (bent jau uze ir brigadoje) naudojama dalinė apsauga nuo IP keitėjų.
Atnaujinti serverio vidiniai failai, optimizuoti kai kurie pluginai.

 Nauja galia (power) -  vakcinos ( chat komanda /vaccines ) su kiekvienu lygiu gaunama po dvi vakcinas, kurios sumažina 20% šansą tapti tos klasės zombiu t.y. mažesnė tikimybė gauti tam tikros klasės zombį. Panaudojus 5 vakcinas šansas sumažėja iki 0 proc. gauti pasirinktą zombį.

Tikėtina ne viską paminėjau, bet, ką užmiršau tai tas turbūt nėra labai reikšminga :classic_happy:

Pastaba: jailas puslapyje esantis swarm top'as bus atnaujintas (ne dizaino prasme, o funkcionalumu pagal šį update) per artimiausias 1-3 dienas, tuo pačiu - tas atskiras "swarmo top"(kuris neturi įtakos restartams/prizams) eiliuos žaidėjus pagal panaudotų prestižų kiekį, o ne kaip iki tol buvo - pagal XP.

Dar keli atnaujinimo punktai prisidės per artimiausias 1-4 savaites, kadangi kai kurios idėjos jau 'apsvartytos' tačiau nepadarytos. Tuo pačiu ir paslaugų sistemoje jau padarytas vienas aspektas ties xp/prs pirkimais, tačiau apie tai vėliau :classic_smile:

Redaguota nario Soundas_
Update
  • Patinka 6
  • Ačiū 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šeštadienį atnaujinimo proga padarysim mini konkursą, info bus paskelbta forume :classic_wink:

  • Patinka 1
  • Ačiū 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, FreQz` said:

Nu ką tu ką tu, dėl greičio su parašiutu bus verksmu.

Nematau problemų, prieš tai verkėt, kad žmonės skraido per greitai dabar verkiat, kad sulėtino. Apsispręskit po galais

  • Patinka 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/6/2021 at 10:09 PM, Abra said:

Nematau problemų, prieš tai verkėt, kad žmonės skraido per greitai dabar verkiat, kad sulėtino. Apsispręskit po galais

Manęs to neliečia, apie verkima apie kitus kalbėk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/5/2021 at 9:19 PM, Soundas_ said:

logo.gif

Umbrella Swarm

 Pridėtas serverio pagrindinis menu ant 'M' raidės (kai kurie informaciniai langai dar ruošiami).
Pakeistas CT ADMIN skinas į Deadpool'o.
Nuo šiol tik tikri VIP'ai turės +20hp bonusą būnant CT (anksčiau turėjo ir FreeVIP)
Nauja zombio klasė - Yaksha (veikia serveryje tik nuo 10 žaidėjų), turinti net 2 galias - galios sugėrimą ir pavertimą į energijos rutulį, bei, gyvybių regeneraciją.
Nauja zombio klasė - Arachne (veikia serveryje tik nuo 10 žaidėjų), turinti net 2 galias - spider hook'ą bei spider granatą (pataikius į CT -20dmg, o išsiskleidus granatai padaro 60s galiojantį tinklą, ant kurio CT'ai lėčiau vaikšto ir netenka galimybės skristi parašiutu kelioms sekundėms).
Naujos zombių galios: Jump Bomb Damage (+5dmg per lygį), Health (+100hp per lygį).
Žemėlapio pradžioje roundas restartuosis ne po 10s, o po 30s +tuo metu neis žudyti žaidėjų. Tokiu būdu neskubant bus pakankamai laiko užsipirkti /ul.
Žemėlapį galima bus pratęsti ne vieną, o du kartus.
Naujokams (mažiau 700k XP ir nepasiekusiems nei vieno prestižo) dalis ul'ų - nemokami (jų kiekis bus didinamas).
Naujokams respawn HP bonusų limitas ne 300hp, o 500hp.
Tanko HP priklausys nuo gyvų CT skaičiaus - už kiekvieną iš jų 1k HP, minimalus HP kiekis 6k.
Žaidėjams su daug galių palaipsniui didės šansas gauti didesnį kritinės žalos smūgį (detaliau pakomentuosiu vėliau :p) [su laiku ši sistema bus šiek tiek modifikuojama]
Už išgyvenimą nuo 4x4 visada duodavo 3k XP, dabar už kiekvienus 2 papildomus žaidėjus duos +1k XP (nuo 5x5 4k, 6x6 5k ir t.t.)
Per /prs įvykdžius lvl/xp iškeitimą į prestižą, visi iki tol nupirkti unlock'ai pašalinami.
Pridėti keli nauji ginklų patobulinimai (unlock'ai).
Jeigu pasiekėte reikiamą lygį ir XP kiekį prestižo išsikeitimui, apie tai (tik zombiams) kiekvieno roundo pradžioje(po 3s) jus informuos serveris.
Sutvarkytas Pumpkin granatos 1shot bugas, susijęs su knife unlockais. (gal dmg padidint dėl to bšk? nes kiek mažokas db)
Sutvarkytas pipe bugas, kad zombiams prisikėlus kartais jie buvo keliom sec sustingdyti/sulėtinti.
Sutvarkyta Jump granatos klaida, kuomet kartais ji nesuveikdavo/nedarydavo žalos.
Sutvarkytas Fly zombio bugas, kai roundo pabaigoje skrendant galios ribojimo laikmetis nusikeldavo į naują roundą.
Padidintas pipe zombių pritempino stiprumas.
Dragon Deagle peilis neveiks AFK žaidėjams.
Dragon Deagle kaina reikšmingai padidinta.
Crimson Deagle padidintas šaudymo greitis.
Sutvarkyta, kad Stinger Spear nepaveiktų pačio žaidėjo ir jo komandos narių.
Stinger Spear pakoreguotas žalos darymas, pagrinde kas labiau pastebima iš žaidėjų pusės - šio ginklo žala keisis pagal "didesnės žalos galią (/powers)", ko anksčiau nebuvo.
Ginklo M4A1 duslintuvą galima užsidėti/nusiimti su "F" raide.
Žaidėjų patogumui nauja komanda: /ulremove - pašalina nupirktus unlock'us.
Žaidėjų patogumui nauja komanda: /ex - parodo kiek kartų buvo pratęstas žemėlapis.
Pridėti šokinėjimo pad'ai (jų kiekis žemėlapiuose su laiku bus koreguojamas/didinamas pagal poreikį). CT'ams jais pasinaudojus 5 sekundėms netenkama galimybės skristi parašiutu.
Skrendant parašiutu didesniu nei X greičiu, parašiuto kritimo greitis palaipsniui didės (sparčiau krisit žemyn).
Įkelta kai kuriuose mūsų kituose serveriuose (bent jau uze ir brigadoje) naudojama dalinė apsauga nuo IP keitėjų.
Atnaujinti serverio vidiniai failai, optimizuoti kai kurie pluginai.

 Nauja galia (power) -  vakcinos ( chat komanda /vaccines ) su kiekvienu lygiu gaunama po dvi vakcinas, kurios sumažina 20% šansą tapti tos klasės zombiu t.y. mažesnė tikimybė gauti tam tikros klasės zombį. Panaudojus 5 vakcinas šansas sumažėja iki 0 proc. gauti pasirinktą zombį.

Tikėtina ne viską paminėjau, bet, ką užmiršau tai tas turbūt nėra labai reikšminga :classic_happy:

Pastaba: jailas puslapyje esantis swarm top'as bus atnaujintas (ne dizaino prasme, o funkcionalumu pagal šį update) per artimiausias 1-3 dienas, tuo pačiu - tas atskiras "swarmo top"(kuris neturi įtakos restartams/prizams) eiliuos žaidėjus pagal panaudotų prestižų kiekį, o ne kaip iki tol buvo - pagal XP.

Dar keli atnaujinimo punktai prisidės per artimiausias 1-4 savaites, kadangi kai kurios idėjos jau 'apsvartytos' tačiau nepadarytos. Tuo pačiu ir paslaugų sistemoje jau padarytas vienas aspektas ties xp/prs pirkimais, tačiau apie tai vėliau :classic_smile:

1. mf can use M button to access menu.
2. CT admins will have deadpool skin 

3. All TRUE VIPS (PPL WHO BOUGHT THROUGH THE WEBSITE OR SMS OR WHATEVER THE METHOD WILL HAVE +20HP (before the update free vips had it aswell)
4. new zombie class yaksha (cheap kakarot ripoff can shoot spirit bomb type of shit and can regenerate

5. new zombie class  Arachne (basicaly spiderman type of shit , can fly with a hook like spidey boy and has a nade to throw it) (nade can slow you down for a bit and disable your parachute and -20dmg if mf hits you with that nade gl lads)

6. new zombie power: jump bomb damage (+5% per level) Health (+100hp per level)

7. server will restart it's gamemode every map after 30s (before it was 10s) in that time you won't be able to attack each other and you will have more time for ul's and to choose guns.

8.now mf will be able to extend cs_max not once but twice (other maps aswell)
9. new players (with less than 700k XP and 0 PRESTIGE) will get half (maybe less) of ul's for free meaning that you will be able to ul scout or whatever the gun you guys will be using for free (more free uls will be added as time goes on)

10. New players will get more HP for zm's meaning that before you could get +300 for zm now new players will be getting 200hp more (total +500hp) (meaning armored cun* will have ~2.5k hp or more)

11. Tank will have more hp depending of alive players meaning that if tanks spawns and there is 11 mf alive tank will have shit tons of HP (+1k per alive CT) (minimum 6k Hp I guess I don't know what is the maximum since soundas didn't said anything about it)

12.  players like Yuruma (or players with lot's of prestige/powers) will have a better change for a critical something ( since soundas said he will explain this shit later it's better to wait since I don't understand if it's critical agains zm's or agains you meaning that zm can k.o you)
13. 4x4 players eh... surviving, you get xp, 3k something something, so basically now you will get more xp the more of your homies survives the round (5x5 = 6k. 6x6 = 7k xp and so on) 

14. changing xp to prs you will loose all ul's you had meaning no smoke nade and no pumpking nade for fast lvl up to deagle or smth.

15. More ul's (doesn't specify witch ones)

16. you will get some unimportant message in a chat (as a zm) that you can change your xp to prestige. 

17. no more melee pumpkin bug ( instead he wants to increase a bit of damage for this ul)
18.fixed pipe bug when if you stepped on pipe and you die when you respawn you weren't able to move for a few seconds (usually it was around 10s or more)
19. fixed jump nade now you can do stuff with it.
20 fixed fly zombie bug when at the end of the round sometimes your ability cooldown restarted ( it means when you have 1st zm round and you win with the fly zombie and you pressed E before it , the cooldown you get it 14s or whatever always transferred into the new round, 2nd round , and when you got any other zombie you hade to wait 14 or 20 s before you could use skill e.g jumpers high jump etc etc) 
21. pipe bomb will have more reachability meaning you can get dragged to the bomb from a bit further distance (doesn't specify radius or anything)
22. you won't be able to kill afk zombie anymore with the dragon deagle (it was kind of bug where you mouse 2 afk zombie with dragon deagle and he loses it's afk protection ,afk protection works as long as you don't move, but if you don't move you get yeeted out of the server after 1min or longer)

23.dragon deagle will cost more than 500xp (original price if i'm not wrong)
24.now you can shoot a bit faster with the other shitty deagle ul
25. stinger spear won't be able to do damage to you or your COMRADES 
26. stinger will do more damage as you level up your damage power ( before the update it did basic damage with no powers boost)
27. you can put on and down M4A1 silencer with F button (it was anoying to shoot with the m4a1 ul with no silence) 
28. new command /ulremove will remove ul you put accidentally or if you didn't want it anymore 
29. new command /ex it will show how many times the map was extended (either 1 or 2 times, lol)
30. Jump pads (it will be added more into the map as the time goes) ct's will loose all parachute privileges for 5s if they decide to jump on it. (doesn't say anything about zm's)
31. parachute thingie, the better you fly the faster you will bonk into the ground.

32. some protection from ip changers lol
33.optimisation stuff/ updated plugins


afterword. basically he say's in those big ass bold letter's that if he forgot to mention something it means it's irrelevant 

 

he will update something with the swarm top , not imoportant  stuff . top will be unchanged meaning Yuruma will still be at top1 no matter what. 

he will add something more in 1-4 weeks time and he updated something about xp/prs buying , we are all poor so we don't need to know what he updated

  • Patinka 4
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/5/2021 at 10:23 PM, Soundas_ said:

Šeštadienį atnaujinimo proga padarysim mini konkursą, info bus paskelbta forume :classic_wink:

Kurį šeštadienį?🤔

  • Liūdnas 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo sorry apie konkursą pamiršom :D Kai apgalvosim visas detales paskelbsim konkursų skiltyje datą ir pan.

P.S. Šiandien vakare pafix'inau glock'ą, pagriežtinau parašiutą (greitai skrendantiems) ir man atrodo sufix'inau jį(kad nedinginėtų iš oro), sumažinau šiek tiek gitaros dmg. 

  • Ačiū 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/11/2021 at 11:04 PM, Soundas_ said:

Jo sorry apie konkursą pamiršom :D Kai apgalvosim visas detales paskelbsim konkursų skiltyje datą ir pan.

 

One Eternity Later

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  


Mūsų projektas rekomenduoja

×