Jump to content

Projekto ATGIMIMAS - nepraleisk progos!

Mūsų projektas sėkmingai gyvuoja virš 8 metų, turime 7 išskirtinius serverius, pasižyminčius unikaliomis ir įdomiomis sistemomis, todėl žaidimas čia tampa smagus kiekvienam Counter-Strike 1.6 žaidėjui!

ATGIMIMAS: atnaujinimai, prižiūrėtojų atrankos, naujos paslaugų sistemos galimybės, antras šansas mėgstantiems peržengti taisyklių ribas!

Skaityti plačiau
Sign in to follow this  
rmftib

alias pagrindai

Recommended Posts

Kaip ir pavadinimas sako, alias yra tiesiog kitas pavadinimas kažkam; GoldSrc žaidimų atveju - komandų sekai.

Pagrindinė sintaksė, norint apibrėžti alias yra:

alias "pavadinimas" "komanda; komanda; ..."

alias gali būti iškviestas paprasčiausiai nurodant jo pavadinimą.

Trumpas pavyzdys:

alias "duckOn" "+duck; bind p duckOff"
alias "duckOff" "-duck; bind p duckOn"
bind "p" "duckOn"

Papildomai, įmanoma sukurti alias'us, kurie automatiškai įsijungia/išsijungia priklausomai nuo mygtuko būsenos (ar jis nuspaustas, ar ne). Norint tai pasiekti, jūs privalot apibrėžti du alias'us: vieną ON būsenai, kitą OFF, nurodant +/- prieš alias'ų pavadinimus. Pavyzdžiui:

alias "+shootnduck" "+attack; +duck"
alias "-shootnduck" "-attack; -duck"
bind "MOUSE1" "+shootnduck"

Šito script'o dėka, nuspaudę MOUSE1 atsitūpsit ir pradėsit šaudyti.

Tęsiant, taip pat galima ir sukurti timeout'us naudojant wait komandą, kuri yra lygi 1ms (0.01s) (pastaba: ši komanda jus sušaldo, kas uždraudžia jums siųsti bet kokius veiksmus, kol nepasibaigs komandų eilė):

alias "w" "wait"
alias "w10" "w; w; w; w; w; w; w; w; w; w"
alias "w50" "w10; w10; w10; w10; w10"
alias "att1" "w50; +attack; w10; -attack"
alias "att10" "att1; att1; att1; att1; att1; att1; att1; att1; att1; att1"
bind "p" "att10"

Šis script'as iškvies att1 10 kartų, kas privers jus iššauti 10 kartų, kas kart prieš šūvį palaukiant 50ms (0.5s).

Taip pat įmanoma sukurti ciklą, kuris yra nesibaigiantis (galbūt ir įmanoma sukurti ribotą, bet aš to kol kas nemoku) (tai neleis jums uždaryti 1.6'o (na, nebent paspausit CTRL + SHIFT + ESC, kad atidaryti Task Manager ir uždarysit jį per ten, arba naudosit taskkill.exe)):

alias "loop" "say 1; loop"
bind "p" "loop"

Ir dar viena ypatybė, kurią užmiršau paminėti pradžioje, leidžia koreguoti pakeisti jau egzistuojantį aliasalias'e, tai, pavyzdžiui, pirmąjį pavyzdį su bind "p" "duckOn" būtų galima perrašyti taip (nereiktų pastoviai keitinėti duckOn ir duckOff alias'ų, jeigu atsirastų reikalas pakeisti bind'ą):

alias "duckOn" "+duck; alias duckToggle duckOff"
alias "duckOff" "-duck; alias duckToggle duckOn"
alias "duckToggle" "duckOn"
bind "p" "duckToggle"

 

Redaguota nario don't be so cynical
  • Patinka 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar imanoma uztrigerint zinutes eventa kai numirsti?

Pvz: Tu numirsti zaidime ir iskart numirus automatiskai parasai random zinute i chata.  Zinutes paimamos is kazkokio failo.

 Jeigu imanoma, tai dar geriau butu:  I zinutes automatiskai iterptu zaidejo nicka, kuris tave nuzude.

Tu mane nuzudai ir iskart po mirties i chata automatiskai parasau: "Memories, zinai kad pasidaviau".      :classic_biggrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, galbūt ir įmanoma. Kaip tik susiradau hl1 game event'ų list'ą ir, tarkim, parašius #Cstrike_Chat_AllDead konsolėj išmeta žinutę, bet su numatytomis reikšmėmis (%s1 ir %s2), tai galbūt išeitų apibrėžt tą event'ą kaip alias'ą:

alias "#Cstrike_Chat_AllDead" "say test"

Tuoj patestuosiu ir pranešiu, jei kas pavyko. Gaila, bet nieko nepavyko atkapstyti.

Redaguota nario Memories

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  


Mūsų projektas rekomenduoja

×