Jump to content

Smagiam laiko praleidimui!

Mūsų projektas sėkmingai gyvuoja virš 8 metų, turime 7 išskirtinius serverius, pasižyminčius unikaliomis ir įdomiomis sistemomis, todėl žaidimas čia tampa smagus kiekvienam Counter-Strike 1.6 žaidėjui!



Skaityti plačiau

tt4994

Narys
  • Turinio kiekis

    11
  • Užsiregistravo

  • Paskutinis apsilankymas

  • Laimėta dienų

    1

tt4994 paskutinį kartą laimėjo Spalis 5

tt4994 turėjo geriausiai įvertintą turinį!

Reputacija

7 Naujokas

About tt4994

Paskutiniai profilį aplankę nariai

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Demo: https://gofile.io/d/Huake0 Ban: http://jailas.lt/banai/ban_list.php?bid=39618
  2. Nick'as: Player SteamID: STEAM_0:0:561259286 Įrodymai: demo: https://gofile.io/d/g3lLoA video: https://gofile.io/d/tzIrWF
  3. Adresuojant JailBreak: negaliu teigti, jog esu gerai susipažinęs su JB taisyklėm, nes gana retai ten žaisdavau, tačiau +/- pritariu pasiūlymui jas kiek pakoreguoti (jei yra ką koreguoti; galbūt kiek vėliau peržvelgsiu, ar yra kokių nors loginių prieštaravimų ar tiesiog neaiškumų). Ypatingai, pastebėjau (ir jei teisingai supratau), tai į šį balsavimą iki šiol nebuvo atsižvelgta, mat taisyklėse artimiausią dalyką talentams, uždraustą per pramogų dieną, matau tik "karalių", tačiau tai, mano žiniai, nėra lygu talentams? Taip pat atkreipiau dėmesį ir į vis dar neįgyvendintą tos pačios temos apačioje minėtą atnaujinimą dėl taškų skaičiavimo. Kadangi, manau, tai vienos esminių problemų su JB, jų sprendimams vertėtų suteikti prioritetą. Toliau galima svarstyti ir kitus, kiek mažiau svarbos turinčius dalykus, pavyzdžiui, kaip tu minėjai, pridėti naujų dienų ar padidinti round'ų skaičių (nors dėl to, manau, reiktų balsuoti). Tačiau du paskutiniai tavo pasiūlymai yra su nemažomis ydomis: suteiktas bonusas už CT nužudymą tik dar labiau kels tam tikrą nepasitenkinimą ir pagreitins serverio degradaciją, nes seniau ir taip buvo sudėtinga normaliai pravesti dienas, jei gerai pamenu; dėl rangų - idėja nebloga, mat (pagal mano minimalius išvedžiojimus) žmogus natūraliai siekia progreso (todėl, pavyzdžiui, GunXP bei CS:GO mod'ai ir tapo tokie populiarūs), tačiau jos įgyvendinimas brokuotas, kadangi progresas neturėtų visiškai priklausyti nuo aplinkybių (kaip kurias tu įvardiji balsavimą map'o gale, kad nuspręsti, kas geriausiai pravedė dienas), verčiau nuo pačio asmens gebėjimų. Aplinkybės prigimtinai nėra pastovios, todėl vertinti vien pagal jas nebūtų racionalu, ypatingai, kai vienam jos palenkesnės, nei kitam. Jei kiek per abstrakčiai paaiškinau, tai turėjau omeny, jog balsavimas dėl geriausio yra brokuotas ta prasme, jog vienas asmuo galimai turi daugiau ryšių, nei kitas. Tuomet geriausią nulemtų ne kokybė, o kiekybė. Tačiau idėja svarstytina. Public: subjektyviai - visiškai pritariu, objektyviai - negalima paneigti realių pavyzdžių, kurių vienas - aukščiau minėtas CS:GO mod'as. Yra priežastis, kodėl plain serveriai yra pustuščiai - tai pabosta. Ypatingai, kai ateina už tave geresnis, o tau tenka pastoviai sėdėti minuse. Tada atsiranda noras, jog būtų kas daugiau nei vien K/D ratio. Tačiau yra ir limitas, kurio peržengimą sudėtinga paaiškinti. Kaip ir savo pasiūlyme minėjau, 20px dydžio violetinis tekstas vidury ekrano tikrai nesuteikia didesnio malonumo žaisti servery (galbūt kam ir suteikia - nežinau, tačiau dėl didžiosios daugumos abejoju). Taip pat ir įvairūs neapgalvoti ribojimai, kurie atbaido daugiau žaidėjų, nei pritraukia. Keisti vien dėl pokyčio nėra filosofija, kuria reiktų vadovautis. Tačiau ką reiktų daryti, tai stengtis atrasti vidurį, kuris tenkintų didžiausią kiekį žmonių. DeathRun: turiu tik subjektyvią nuomonę, kuri galimai nepagrįsta. Nežinau, ką turi omeny minėdamas "speedrun", tačiau jei tai klasikinis deathrun'as, kuris turi tik elementarų DR meniu, tada taip - daugiau nieko kito nereikia. Šioj temoj buvo minėta, jog įgyvendinus tam tikrą pasiūlymą dings teroristo reikšmė, tačiau tai ir dabar nebeaktualu, kadangi, kaip ir tu minėjai, ""strafe dievai" pasuke pele 2 kartus ir išvyste 13k greiti". Tuomet kliūtys, kurios yra esminė DR dalis, tampa bereikšmės, nes jos net nekliudo praskriejančių CT, tad ir pats DR, pagal idėją, praranda savitumą ir tampa kito mod'o inkarnacija. Tad vėlgi, privalu rasti vidurį. GunGame, CarMod: atgaivinti įmanoma, tačiau kol kas neįsivaizduoju kaip. Mod'ai įdomūs, tačiau kaip ir visur - trūksta žmonių, kur ir slypi visas sudėtingumas. Taip pat verta paminėti, kad tai, kas aktualu visiems mod'ams, yra susidariusios bendruomenės, kurios kartą iširusios tampa sunkiai sudedamos atgal. Tačiau pateikti sprendimą šiai problemai nėra paprasta ir reikalauja ekstensyvios analizės tiek žmogaus psichologijos, tiek kitų subjektų.
  4. Atsakyk į šiuos klausimus, gal išeis padėt tada: Ar ping'as sukilęs visuose (ne tik Jailo) serveriuose? Jei taip, pabandyk nueiti į užsienio serverį ir pasakyk, ar problema kartojasi. Ar ping'as laikosi pastoviai aukštas, ar jis svyruoja? Jeigu svyruoja, ar dažnai, ar tik retkarčiais? Jei retkarčiais, dažniau būna aukštesnis ar žemesnis? Koks buvo tavo vidutiniškas ping'as seniau, o koks yra dabar?
  5. Perrašytas, papildytas bei struktūruotas šios temos variantas. Turinys Kas yra "alias"? Sintaksė alias būsenos wait komanda alias redeklaracija Ciklai 1. Kas yra "alias"? Konkrečiai kalbant, alias yra žodis anglų kalboj, kuris reiškia kažko (tarkim, vardo: aš (kažkas) => tt4994 (alias)) perteikimą kitaip. Panašiai ir 1.6'o kontekste: alias nusako komandų (pvz. drop, +attack, -jump, impulse 101, ...) sekos pavadinimą. Dar viena analogija, kurią galima pritaikyti, yra matematikoj pristatytas kintamasis/nežinomasis (pvz. x = 5 + 3 + 7, kur x, tam tikra prasme, yra "alias'as" trejų skaičių sumai), jei paaiškinimas viršuj nepadėjo. 2. Sintaksė alias sintaksė yra ganėtinai elementari: alias <pavadinimas> "komanda; komanda; ..." kur <pavadinimas> yra alias pavadinimas be jokių tarpų. Pavyzdžiui: alias @hw "say Hello, World!" Tuomet @hw tampa alias'as komandai say Hello, World!, todėl visur, kur naudosim @hw, bus įterpta say Hello, World!. Pavyzdžiui, atsidarę konsolę ir parašę @hw, pamatysim, jog į chat'ą parašėm "Hello, World!". Tai iš esmės ir yra visa alias sintaksė, tačiau iš jos galima išvesti keletą naudingų operacijų, aprašytų kituose skyriuose. Taip pat verta paminėti, jog senesniuose 1.6'o build'uose (pre-2013 era) egzistavo (turbūt egzistuoja ir dabar, tačiau yra blokuojamos) komandos: _special bei special. Trumpai tariant, jos leido išsiųsti specialią komandą serveriui, tačiau dėl developer'ių neapžvalgumo tapo išnaudojamos kitiems tikslams, pagrinde - ciklams, kuriuos galima sustabdyti bei kurie netrikdo žaidėjo veiksmų. Vienas pagrindinių panaudojimų buvo bhop script'ai (kurie vis dar funkcionuoja dabartinėse Non-Steam versijose, kadangi šios yra galimai patch'intos arba naudoja senus Half-Life/1.6'o build'us). Šias komandas detaliau apžvelgsiu § 6. 3. alias būsenos Viena svarbiausių alias funkcijų yra galimybė atlikti skirtingus veiksmus, priklausomai nuo tam tikro klavišo būsenos (ar jis nuspaustas, ar ne). Tarkim, norim, kad atsitūpę pradėtume šaudyti, o atsistoję - baigtume. Tuomet yra dvi alias būsenos: įjungta (kai esam nuspaudę CTRL klavišą ir tupim) bei išjungta (kai esam atleidę CTRL klavišą ir stovim). Įjungtą būseną simbolizuoja + (pliuso), o išjungtą - (minuso) ženklas prieš alias pavadinimą, todėl alias +@ds "+duck; +attack" alias -@ds "-duck; -attack" Tačiau vien tai nieko neatliks - reikia bind'inti +@ds alias'ą su klavišu (šiuo atveju CTRL): bind CTRL "+@ds" Tuomet nuspaudus CTRL mes pradėsim ir tūpti, ir šaudyti. Jį atleidus grįšim į pradinę būseną. 4. wait komanda Tai nėra konkrečiai susiję su alias'ais, tačiau dažnai pravartu žinoti apie šią komandą su jais dirbant. wait, kaip ir pavadinimas sako, reiškia laukti. Specifiškai, 1 frame. Laukiant, nieko daugiau kaip žvalgytis neįmanoma daryti, tačiau tai, pavyzdžiui, suteikia laiko žaidimo varikliui užbaigti operacijas prieš vykdant kitą komandą. wait komandą galima chain'inti (sujungti) ir gauti vis ilgesnius laukimo tarpus: alias w2 "wait; wait" alias w4 "w2; w2" alias w8 "w4; w4" alias w16 "w8; w8" alias w32 "w16; w16" alias w64 "w32; w32" w2 lauks du frame'us, w4 - keturis, w8 - aštuonis, w16 - šešioliką ir t. t. 5. alias redeklaracija alias deklaracija (minėta § 2) yra komanda, todėl ją ir naudoti galima kaip bet kokią kitą komandą. Konkrečiau - alias'ą galima (re)deklaruoti alias'e, t. y.: alias @on "+duck; alias toggle @off" alias @off "-duck; alias toggle @on" alias toggle "@on" Čia matom, jog pradinė toggle reikšmė nukreipia į @on alias'ą, kuris priverčia žaidėją atsitūpti bei redeklaruoja toggle alias'ą, kad šis nukreiptų į @off, kur žaidėjas priverčiamas atsistoti bei toggle yra redeklaruojamas, kad nukreiptų į @on. Gaunamas paprastas switch'as, kuris gali būti panaudotas, kai reikia ką nors toggle'inti (įjungti <=> išjungti). Šiuo atveju, galime bind'inti toggle su, pavyzdžiui, P klavišu, kad šį paspaudus vieną kartą būtų atsitupiama, o paspaudus antrą kartą - atsistojama. 6. Ciklai Dabartiniuose Half-Life/1.6'o Steam build'uose nieko daugiau kaip begalinio ciklo su alias'ais neišgausi. Pavyzdžiui, iš šio ciklo alias loop "say 1; loop" ištrūkti neįmanoma (priverstinai neišjungiant hl.exe) - iki kol jis nesibaigs, tol jokios komandos iš žaidėjo nebus registruojamos. Tačiau kaip ir minėta § 2, seniau egzistavo (dažnoje Non-Steam versijoje vis dar egzistuoja) komandos special bei _special. Komanda su apatiniu brūkšniu (_special) veikia kaip paprastas alias'as - saugo jai priskirtą komandų seką. Bet jos dvynė special turi ypatingą funkciją - nukelti _special saugomas komandas į kliento komandų buffer'io (angl. client command buffer) (jį galima įsivaizduoti kaip eilę komandų: ["drop", "+attack", "impulse 101", ...]), iš kurio viena po kitos yra traukiamos ir vykdomos komandos, galą (ne priekį). Tai reiškia, jog šios komandos bus įvykdytos paskutinės, todėl prieš tai yra galimybė užbaigti ciklą atleidžiant klavišą. Tai esminis skirtumas tarp aukščiau minėto ir šio ciklo, naudojančio special bei _special. Kaip paprastą ir nekenksmingą pavyzdį pateiksiu script'ą, kuris rašo "Hello, World!", kol yra nuspaustas klavišas H: alias +@hello "alias _special @do_hello; special" alias -@hello "alias _special" alias @do_hello "say Hello, World!; special" bind H "+@hello" Veikimo principas nuspaudus H atrodytų daugmaž taip: _special tampa alias'u @do_hello alias'ui. Komandos, esančios _special ("say Hello, World!; special") yra nukeliamos į kliento komandų buffer'io galą. Pasiekus šias komandas, chat'e yra išprint'inama "Hello, World!" ir yra kartojamas antras (2) žingsnis. Jeigu iki pasiekiant šias komandas yra atleidžiamas klavišas H, _special yra išvalomas ir nors trečias (3) žingsnis atlieka tokią pačią funkciją, dabar _special yra tuščias, todėl special į klientų komandų buffer'io galą įterpia tik tuščią komandą. Pastabos Neminėjau, tačiau, manau, akivaizdu, jog naudoti bhop script'us, sukurtus pasitelkiant metodiką, aprašytą § 6 (ar bet kokią kitą), yra daug kur draudžiama (įskaitant čia, Jaile), todėl nekaltinkit manęs, jei gausit ban'ą.
  6. Forumui: Įtraukit į el. paštų whitelist'ą mokamus tiekėjus (ar bent Posteo (@posteo.(de/nz/eu/lt/...))), kadangi botnet'ų organizatoriai visada suteiks prioritetą nemokamiems servisams, kol nebus privesti prie kraštutinumų (kas dar nenusimato). Taip pat galima atsižvelgti į tai, jog ne per seniausiai pradėjot naudoti CloudFlare paslaugas, tad praplėtus whitelist'ą tikrai neatsirastų staigus bot'ų antplūdis. Public serveriui: Pakeiskit milžiniškus HUD pranešimus, kurie užima 1/5 ekrano, į chat'o atitikmenis, nes tai neturi jokios pridėtinės vertės - tiesiog beprasmis akių badymas. Galbūt ir atkreipia dėmesį kiek labiau nei paprastas tekstas, tačiau atlikti tai, kas reklamuojama, neskatina. Plius, pastarasis variantas turi ilgesnį hold time (suprantu, jog HUD pranešimuose jis gali būti koreguojamas), nes chat'as tikrai nejuda 3 msg/s. Žaidime norisi žaist, o ne skaityt bereikšmį 20px violetinį tekstą, kuris išsitempęs per visą ekraną. Pašalinkit (arba pakeiskit kokia nors geresne alternatyva (pvz. fps cap'u)), kaip suprantu, sprendimą šiai problemai, nes kartu su (S)GS ribojimu atsiranda ir jaučiami BHOP bei DD ribojimai. Tai nėra prioritetas, tačiau yra efektyvesnių sprendimų.
  7. Neanalizavau senų 1.6'o build'ų, tai negaliu nieko garantuoti, bet žinau, kad bent dabartinis Steam build'as palaiko Speex ir Miles audio codec'us. Galbūt per kelerius metus jie buvo naujinami, galimai vienas (Miles) išvis tapo nebenaudojamas (bent sprendžiant iš 6 demo pavyzdžių), tad, natūraliai, senesnis build'as (kas iš esmės ir yra Non-Steam 1.6'as) = blogesnė kokybė. Tačiau tai tik spekuliacija iš mano pusės, nieko daugiau.
  8. Pagrindinė priežastis, manau, yra įjungtas V-Sync, kuris cap'ina tavo FPS iki 60 (tavo monitoriaus refresh rate hercais (Hz)), kad pašalintų screen tearing. Norėdamas išjungt, rašyk (konsolėje, kuri atsidaro su tilde (~) klavišu) gl_vsync 0 (kaip ir @depression. minėjo). To turėtų užtekt, kad FPS pakiltų iki 100 (jei nesi nustatęs fps_max 60), tačiau jei reikia >100, rašyk fps_max <kiek>, fps_modem <kiek> bei developer 1. Galutinai viskas turėtų atrodyti taip: gl_vsync 0 developer 1 fps_max <kiek> fps_modem <kiek> Non-Steam dažnai yra senesnių build'ų, tad jie šalia fps_max (LAN) naudoja ir fps_modem (internet). Be to, kad galėtum viršyti 100 FPS ribą, privalu nurodyti developer 1, kadangi tai buvo reikalaujama ir senesniuose 1.6'o build'uose (dabartiniame Steam build'e yra CVar'as fps_override, kuris atlieka specifiškai šią funkciją (be kitų pašalinių padarinių)).
  9. tt4994

    CS GO BLACK SCREEN

    Jeigu vis dar tebeturi problemų, nufilmuok vaizdą ir įmesk čia.
  10. Jeigu neinterpretuojant tavo prašymo, tai tu nori, kad atsidarius prisijungimo langą ten esanti forma jau būtų užpildyta. Jeigu taip ir naudoji Mozilla Firefox (video): Eik į about:logins. Apačioj kairėj spausk "Create New Login". Prie "Website address" rašyk "http://forum.jailas.lt/" (be kabučių). Prie "Username" rašyk savo prisijungimo vardą. Prie "Password" rašyk savo slaptažodį. Spausk "Save". Eik į about:preferences#privacy. Nueik ties "Logins and Passwords". Pažymėk "Ask to save logins and passwords for websites". Pažymėk "Autofill logins and passwords". arba Google Chrome (video): Eik į chrome://settings/passwords. Įjunk "Offer to save passwords". Eik į Jailo forumą ir suvesk prisijungimo duomenis. Paieškos lango dešinėj spausk ant rakto. Atsidariusiam lange spausk "Save". Tačiau nei viena iš šių naršyklių automatiškai neužpildys prisijungimo formos, kadangi Jailas nenaudoja HTTPS. Taip pat išvis nepatarčiau slaptažodžių saugot naršyklėj, nes tai darant jie tampa lengvai ištraukiami, kadangi yra laikomi neužšifruota (plaintext) forma lokaliuose failuose. Vietoj to geriau naudoti slaptažodžių tvarkyklę (password manager), kuri sukuria atskirą failą (stipriai užšifruojamą bei dažniausiai prieinamą tik pateikus prisijungimo raktą, slaptažodį ar kt.), kur yra laikomi prisijungimo duomenys. Jos dažniausiai siūlo įvairias funkcijas, kurių tarpe yra ir tavo norimas automatinis formos užpildymas. Gana ekstensyvų tvarkyklių ir jų funkcijų sąrašą gali rasti čia. O jeigu kiek interpretuojant tavo prašymą, tai galimas daiktas, kad tu kalbi apie tai, jog tau pastoviai reikia prisijungti į Jailo forumą atsidarius naršyklę. Tuomet problema slypi tame, kad tavo slapukai (cookies) yra ištrinami kiekvieną kart uždarius naršyklę (arba išvis nesaugojami). Tokiu atveju, jeigu naudoji Mozilla Firefox (video): Eik į about:preferences#privacy. Nueik ties "Cookies and Site Data". Atžymėk "Delete cookies and site data when Firefox is closed". arba, jeigu naudoji Google Chrome (video): Eik į chrome://settings/privacy. Spausk "Site Settings". Spausk "Cookies and site data". Atžymėk "Clear cookies and site data when you quit Chrome".
  11. tt4994

    PADEKIT

    Tai, kad informacijos lentelėj nėra IP'o, rodo, jog (1) ban'as buvo uždėtas ant SteamID; (2) tu jį pašalinai; (3) serveris jį pašalino. Jeigu situacija (1), tikimybė, jog ban'as nepriklauso tau, yra ganėtinai maža, nes, kad tai įvyktų arba tu turėjai pasikeist savo SteamID (už ką ir taip yra baudžiama), arba pažeidėjas turėjo būti jį pasikeitęs į tavąjį. Jeigu situacija (2) arba (3), yra tikimybė, jog tavo ir pažeidėjo IP'ai yra dinaminiai, todėl jie galimai sutapo ir ban'as yra taikomas abiems. Paprasčiausias sprendimas, kurį gali pabandyt (ir jau turbūt pabandei, nes praėjo kelios dienos), tai perkrauti router'į, kas turėtų rotate'inti tavo IP'ą. Jeigu nepadėjo, kitų variantų (mano žinioms) nėra kaip tik rašyt administracijai, kurių kontaktus rasi čia.

Mūsų projektas rekomenduoja

×